جزئیات رشته مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان CRM



دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری یکی از دوره های کوتاه مدت و کاربردی آموزش مجازی سروش اندیشه می باشد.در زیر کمی در مورد این دوره آموزشی توضیح داده می شود.
مدیریت ارتباط با مشتری مدل اجرایی گسترده ای جهت تعامل شرکت با مشتریانش است. که شامل استفاده از فناوری های نوین جهت سازماندهی و همگام سازی فعالیتهای حفظ مشتریان قبلی  و کار با فعالیتهای فروش و بازاریابی است. هدف کلی آن یافتن و جذب مشتریان جدید و کاهش هزینه های بازاریابی و خدمات است. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی کسب و کار یک سازمان را که شامل تعامل واحدهای مختلف با مشتری است توصیف می کند. اندازه گیری و ارزش گذاری روابط مشتری برای اجرای این استراتژی حیاتی است. مدیریت ارتباط با مشتری به کاهش هزینه ها و افزایش سود کمک شایانی می کند.

مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پی ارائه ارزشهای بیشتر برای مشتری و دست یابی به مزایای ملموس و غیر ملموس ناشی از این رابطه است. در دنیای کنونی توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می رود.

امروز شرکتها علاوه بر تدوین استراتژی هایی برای جذب مشتریان جدید و انجام معامله با آنها در صدد برآمده اند تا مشتریان کنونی را نیز حفظ کنند و رابطه ای دائمی با آنها به وجود آورند.

به عبارتی بهتر آنها دریافته اند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیشتر از دست دادن یک قلم فروش است و آن به معنی از دست دادن کل جریان خرید هایی است که مشتری می توانست در طول زندگی خود یا دوره زمانی که خریدار محصولات شرکت بود، انجام دهد.

این دوره آموزشی توسط تیم قدرتمند سروش اندیشه به بهترین نحو طراحی و در قالب آموزش مجازی برای علاقمندان آماده سازی شده است.داوطلبین این دوره را با استفاده از پرتال اختصاصی و کارامد آموزش مجازی هایتک گذرانده و در پایان گواهینامه بین المللی دوره را از آکادمی های معتبر دریافت می نمایند.

جهت ثبت نام بر روی لینک ثبت نام اولیه کلیک و پس از تکمیل فرم روی تکمیل ثبت نام کلیک نمایید.


سرفصلهای دوره
  • تعریف مدیریت رابطه و مدیریت ارتباط با مشتری
  • اصول و اهداف بازاریابی ارتباط و مدیریت ارتباط با مشتری
  • مفاهیم کلی مدیریت ارتباط با مشتری
  • تقسیم بندی مشتریان
  • سنجش اثربخشی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
  • معرفی نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری



 کد رشته مدت دوره
 شهریه (ت)
 سطح دوره
 110009 40ساعت 70.000 (با مدرک رایگان) پیشرفته
 ثبت نام اولیه دریافت کارت کاربری با پست